4 goda nyheter på 1 dag

16 Jun

Jösses, på jobbet har det varit gaaanska så stressigt och i en period så undrade vi om alla våra planer skulle gå helt i ”dass”. Men det såg plötsligt ut att vända… och det började såhär:

(1) Min lönsutbetalningen dimper ner i min inbox -> semesterpengar! TUSEN TACK! TACK.

Och rätt efter det så får jag (2) besked om att min certifisering blev godkänd. TACK!

Några minuter senare så (3) ringer min personalansvarig och berättar att jag får en helt OK lönnsförhöjning och att jag nog kommer att få en helt ok bonus i år. TUSEN TACK!

Och då kan ju inte dagen sluta på annat vis än att (4) de problemer vi hade på jobbet har löst sig och nu är vi ”on schedule” igen. TACK!

Kommentera

