Kronprinsessebröllop

18 Jun

Alltså, jag har faktiskt klart att tygla mig innan kvällen idag. Jag har nästan inte alls följt med på allt bestyr. Men ikväll satt jag här i soffan lite trött sådär och så är det ju värsta festen och det betyder ju att man får se måånga fantastiska prinsessklänningar. Och det gillar en tjej som jag! Tummen upp. Victorias klänning (den rosa) är ju makalöst vacker. Nästan så att man undrar om hennes brudklänning faktiskt kan vara vackrare än den! Ja, det får vi se imorgon. Spännande.

Men nu sitter dem inne i Konserthuset och lyssnar på diverse – Magnus Uggla, Opera, Salem Al Fakir, kammarmusik. Och fy fan så tråkigt det är! Och gästerna ser ju direkte trötta ut. Stackars satar. Några ser ut som att de gör allt för att diskret glida ner till golvet för att ta sig en tupplur..

Men Victoria är ju vackrare än någon gång. Som hon strålar! Hurra för henne och Daniel!

Den här bilden gillar jag mycket!

2 svar to “Kronprinsessebröllop”

  1. madebytira 18/06/2010 den 21:31 #

    Ja den klänningen är väldigt vacker. Så nyfiken på brudklänningen.

    • frknfalk 18/06/2010 den 21:33 #

      Ja det är man verkligen. Den är garanterat vacker, Kronprinsessan har ju oklanderlig smak!

Kommentera

