Fotbolls-VM: Slagsmål och skandal nr 1(?)

20 Jun

Med förbehåll för att jag inte har följt med sådär jättemycket så såg jag kanske årets första skandal i fotbolls-VM?

Brasilien och Elfenbenskusten spelar i detta nu. Plötsligt så bryter ett masseslagsmål ut på gräsmattan! Jösses! Jag som trodde att det bara var ishockey sånt hände. Ja, man lär sig verkligen något nytt varje dag.

Därefter blir hjälten – Kaká (kakan) – utvisad! Och här är han:

sv.wikipedia.org/wiki/Kaká

NU tycker jag att fotbolls-VM genast blev mycket mer intressant. Nu måste jag ju se alla matcher 😐

Kommentera

