Det händer mycket spännande just nu

13 Jul

Det händer så mycket spännande just nu. Det är så roligt!

Jag har semester från och med torsdag (15/7) och då åker jag och en väninna till Skottland (med bas i Edinburgh). Där ska vi vara till måndag. Vi ska titta under kilten på en skotte, dricka öl och whiskey och bada i Loch ness. Vi ska se kiltklädda skottar kasta höga träpålar så långt de kan (Highland games) i Loch lomond. Resten av tiden tillbringas i Edinburgh. Detta ska bli kul!

Senare i juli åker jag och sambon till Djerba i Tunisien. Där ska vi ligga på stranden, bada, läsa böcker, sova och äta. Kanske det blir en kameltur också. Man vet aldrig vad som händer.

I oktober ska jag på 5-dagars kurs i Les Fontaines (Frankrike) i en vecka på jobbets bekostnad. Helgen efter där ska jag tillbringa i Paris. Vem som blir med mig då är osäkert. Kanske ”A”, kanske min mamma eller kanske en väninna. Någon får jag alltid med mig 🙂 Jag (vi) ska bo på Philippe Starck designade hotellet Mama shelter (www.mamashelter.com)

Och då har jag inte en gång nämnt att vi är på utkik efter ny lägenhet/ radhus! Igår la vi in bud på en och vi är fortfarande med i kampen utan att gå över budgeten vår 🙂

Det är roligt att ha så mycket att se framemot! Jag blir alldeles pirrig i magen 🙂

Kommentera

