Grön vintageklänning

13 Aug

Jag hade egentligen lovat mig själv att inte shoppa sånt jag absolut inte behöver i de närmaste månaderna. Men, så hittade jag den här hos missvintageepla.no:

Nu är den min!

2 svar to “Grön vintageklänning”

  1. siv 13/08/2010 den 14:26 #

    TUSEN TAKK FOR BESTILLING:) VI ER SIKKER PÅ AT DU VIL LIKE KJOLEN:)

    det kommer mer nyheter etter helgen:)

    MVH Siv

    http://epla.no/shops/missvintage/

    • frknfalk 14/08/2010 den 17:02 #

      Takk selv! Jeg gleder meg til å se og prøve kjolen!
      Vet dog ikke om jeg tør å se nyhetene etter helgen… Jeg har jo kjøpestopp! 😉

Kommentera

