2 goda nyheter idag

17 Sep

Det blir långt mellan inläggen här i bloggen och anledningen är ju att vi ”pular” (haha, alla norrmän kommer att skratta nu) med vårt radhus. Vi stormtrivs på vår halvö i vårt 50-tals (nästan 60-tals) hus. Det är så fint och mysigt här ska ni tro, till och med fåglarna sjunger för mig när jag går till bussen på morgonen. Det ni! Det är något annat än att höra spårvagnen och bussarna…

Men hej, det var inte det vi skulle prata om! Utan, idag har jag två goda nyheter att berätta!

1. MQ har öppnat i Oslo! Äntligen får vi en butik med lite bättre kvalitet på kläderna för en fortfarande ok pris. Jag har verkligen saknat MQ – jag frossar lite när jag kommer hem till Sverige 🙂

2. Vi har blitt med nytt kylskåp – ett helt kylskåp och inte ett sånt kombi-kylskåp/frys. Oh så härligt det ska bli att få det i huset 🙂 Här är ”skönheten”:

Miele kylskåp, bild lånad från lefdal.com

 

Kommentera

