Varm jacka från MQ

23 Okt

Solen skiner och det är en alldeles fantastisk lördag. MEN det är lite kallt och jag tänkte därför tipsa om min vinterjacka som jag har köpt på MQ. Den är inte särskilt spesiell till utseendet, men den är otroligt varm och god. Och inte nog med det, den går en bra bit under rumpan, så den värmer och är jättehärlig.

Den är dessutom inte specielt dyr, även om den inte är det billigaste alternativet heller. Ni hittar den här

Och så här ser den ut:

Bild lånad från mq.se

Märket är 365 sunshine, och jag har en kappa i detsamma märket. Kappan köpte jag för 4 år sedan och jag ÄLSKAR den. Jag ska ta en bild på den en dag så ni ska få se. Min mamma kommenterade förra året att hon tyckte att det var otroligt att jag hade en jacka hela tre år på rad. Och mamma, den hänger med detta året också!

2 svar to “Varm jacka från MQ”

  1. Lady Thirty 23/10/2010 den 21:57 #

    den såg ju mysig ut!
    jag skulle vilja ha en ny vinterjacka, men jag vet inte riktigt vad jag vill ha…

    • frknfalk 24/10/2010 den 17:37 #

      Nej det är jättesvårt. Jag visste ungefär vad jag ville ha när jag var på utkik. Nu blev inte valet mitt helt vad jag ville ha, men jag är glad ändå för den är jättevarm och det behövs i Norge! Igår gick jag med den i 0 gradigt väder med en t-shirt under och jag frös inte alls. Det är så härligt 🙂

Kommentera

