Jag var en av dem…

1 Nov

… som vaknade en timme senare idag för att f-ings iphonen inte fattade att det var vintertid! Okej jag fick sova en timme längre, men ändå! Men, det var inte bara jag ->>>>

Så denna dagen började väldigt bra med att jag skulle komma sent till jobbet. Som tur är så missade jag ju inga möten, pch det var ju verkligen synd för jag hade ju bara 5(!) möten mellan 09:45 – 15:00.

Och så här såg det förresten ut när jag kom ner till bryggan för att ta båten till jobbet:

Alltså, det är kanske inte så lätt för er att veta… Men vi såg inte båten förrän den var ca 2-3 meter ifrån bryggan! Och dessutom så ska båten komma rakt mot oss, inte så från sidan! Det var mao dimmigt! Men jag kom väl fram  i huvudstaden.

🙂

Kommentera

