Du skämta med mig aprilo!

9 Nov

Nu ska jag berätta om min start på dagen, den var…. hmmm. Ovanlig! Som ett stort skämt!
1) Alarmen går igång 05:15 og det märker jag ungefär i det jag är på väg ut dörren.. Jag gick alltså upp 1 time for tidigt! I ♥ Iphonen min (NOT)

2) På båten som jag tar står det ”Chartertur” – och jag börjar undra om jag fortfarande drömmer…

3) Jag kommar fram till Oslo/Aker brygge och ser att spårvagnen står och väntar på mig. Jag springer dit och dörrarna stängs när min näsa är ca 1 mm från att vara innanför dörrarna.

4) När jag kommar fram till jobbet så är brannalarmet igång – väldigt trevlig ljud så tidigt på morgonen. Det var bara ett ”provalarm”.

5) Jag sätter mig framför pc:n och nej men se – piltangentene fungerar inte!

Det var min start på dagen. Denna härliga tisdag!

Och här är beviset på ”Charterturbåten”:

Kommentera

