Nu är jag spänt…

9 Nov

När det blev vintertid så fattade inte min Iphone att när jag har ställt alarmen på 06:15  så betyder det att det är då jag vill upp. Så alarmen ringde kl 07:15 istället.. Min lösning på detta problemet var att ställa alarmen till 05:15 så att den skulle ringa 06:15…

Hänger ni med?

I alla fall, i mer enn en vecka så har detta fungerat – alarmen har satt igång 06:15 (men den är alltså ställd till 05:15). Men inte idag.

Idag ringde faktiskt klockan plötsligt 05:15!!!! Och jag har INTE gjort några uppdateringar av OS:et.

Så idag har jag ställt klockan till att ringa kl 06:15 och jag är väldig spänd på när den kommer att väcka mig imorgon.

Jag går i alla fall och lägger mig nu. Klockan är 21:00.

GODNATT

Kommentera

