Makeup från Makeup Mekka

8 Dec

Jag beställde några varor på Makeup Mekka måndag kväll och jag fick varorna idag! Det gick alltså mindre än 2 dagar från beställning till leverans!

Jag beställde två mineral rouge från deras eget märke Makeup Mekka och en concealer från Too faced som jag har hört mycket bra om. Med på köpet fick jag en rougeborste (för att jag köpte två rouge – det var också halv pris på rougerna). Och så beställde jag två gratisprover på flytande mineralfoundation.

Mineral Matte Blush – Flirt

Mineral Pressed Blush – Sparkling Rose

Therapeutic Herbal Eye Base and Concealer – London Light

Rougeborste

Nu har jag ju inte fått prova ut varorna under en längre tid eftersom jag fick dem idag. Men jag har testat dem och jag gillade direkt alla de tre produkterna som är på bilderna. Flirt gillade jag jättejättemycket – den ska få pryda mina kinder imorgon!  Too faced concealer var mjuk och smälte på huden när jag provade den – me likey!

Och nej, jag är inte sponsrad – allt är betalat av mig själv 😉

Kommentera

