Jag har en ny favoritbloggare

12 Jan

Det är fantastiskt när man upptäcker en ny bloggare som är genial, helt enkelt.

Igår hittade jag till Fredrik Backman och herrejesus, jag älskar det jag läser från första stund. Rekommenderas varmast!

De andra två som delar min topp-tre-toppen är:

Monas universum

Alt du vet er feil (obs. hon är norska)

Det som är likheterna med dessa är att de är sarkastiska (fantastisk humor!), skriver om sitt liv med härlig självdistans och så är de otroligt duktiga på att klä upplevelser och känslor med ord.

Edit 24/1.2011:

Jag har tänkt lite mer på det här innlägget.. Och jag vill tillägga att även om det är så att detta är mina topp 3 favoriter så har jag jättemånga som kommer på fjärdeplats – minst! Se bara ute i högra spalten här – där är alla bra >>>

Kommentera

