Är jag i himlen måntro?

20 Feb

3 svar to “Är jag i himlen måntro?”

  1. lady thirty 20/02/2011 den 19:25 #

    ojojoj…köpte du något?

    • frknfalk 20/02/2011 den 19:55 #

      Ja men inte så mycket. Min gube blev lite otålig och då blir jag lite stressad över att jag säkert shoppar i onödan.. hihi. Det blev i alla fall två Taika muggar (svart/vita) från iittala och 4 Rörstrandkoppar – Swedish grace – i färgerna isblå och hav. Jag kunde inte välja så jag köpte två koppar i var färg – det blir fint 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Söndag… bästa dagen! « frknfalk – a sample of my life - 20/02/2011

    […] var lite i himlen en stund när jag fick gå in på iitala outlet! Jag ville köpa nästan allt, men klarade att tygla mig och köpte baaaara några nya koppar […]

Kommentera

