Bra presenter!

27 Feb

Jag hade födelsedag igår som sagt. Jag är inte så glad min egen födelsedag – jag kan inte sätta fingret på vad det är med det där egentligen. Men i alla fall så blev jag uppvaktad igår och här är några bilder på min dag:

En god frukost

En god lunsj

Fina blommor

Goda  presenter: Tuborg Classic är världens godaste öl men man får bara köpt dem i Danmark. Dessa är alltså specialimporterade 🙂

Födelsedagspresent: Canon Blixt Speelite 430EX II (Bild lånad från fotovideo.no)

 

Istället för kaka så fick jag en fin kakbok med recept från The Hummingbird bakery 🙂

Och så var vi ute och åt middag på vår indisk/pakistanske favoritrestaurang i Oslo. Efteråt gick vi till vår favorit av de bruna pubarna i Oslo, men det var tydligen en stund sedan vi var där sist för de har både bytat ägare, renoverat och bytat klientel. Det var lite tråkigt, men vi hade roligt ändå 🙂

Kommentera

