Nya nagellack

6 Mar

Jag gick förbi H&M häromdagen för att köpa nånting (kommer faktiskt inte ihåg vad det var jag skulle ha) och då fick jag med mig fyra nya nagellack också för ca 40 kr:

Coral | Dark Purple | Grey | Light Purple

Och så här ser Dark Purple ut på mina naglar ett dygn efter påföring:

Det är inte den bästa hållbarheten, detta är två strök och utan varken under- eller överlack. Men jag kände mig väldigt fin igår när jag skulle ut och äta indisk mat med en vän och dricka mojitos 🙂

Och nej jag var inte sur, jag var nog bara väldigt koncentrerad 😀

Kommentera

