En förbannelse

16 Mar

21:30 ikväll gick jag och la mig för att jag var dödens trött. Men se, jag kom på den geniala ideen om att bara höra lite på schlagers. Och 3 timmar senare är jag fortfarande vaken. Men fysj så trött jag är.

Favoriterna ikväll:
Sarah Dawn Finer – moving on
Swingfly – Me and my drums
Anniela – Elektrisk
Eirikur – Valentine lost
Sök dem upp på youtube.com vetja!

2 svar to “En förbannelse”

  1. lady thirty 21/03/2011 den 10:50 #

    jag gillar också ”elektrisk” den borde ha gått längre 🙂

    • frknfalk 22/03/2011 den 20:49 #

      Ja den är hur bra som helst! Den går varm hos mig i alla fall. Den är så elektrisk. Ren energi! 😉

Kommentera

