Detta är ju skamligt

14 Jun

Det har gått nästan 1 månad utan ett nytt innlägg! Ja, men vad ska jag säga… dagarna försvinner!

Det är jobb, det är helg, det är resor till Köpenhamn, jobb i trädgården, sova, fira 17. maj, se på film, kurs, certifisering, grilla, soling, jobb (igen)! Och så tror jag rätt och slätt att jag mår bra 🙂

Idag har jag fått besked om att jag klarade förra veckans certifisering i ITIL foundation v3. Jag gick på kurs i 2,5 dag og andra halvan av sista dagan ägnades till en test som gav meg en certifisering. Det känns skönt att ha åstadkommit något efter en intensiv kurs.

Annars så njuter vi mest livet med att ha ett hus med en liten trädgård. Det är för all del mycket att göra med en trädgård även om vår är liten, men det är så mysigt och trevligt att se det växa och knaka. Och så skönt att kunna gå ut och sätta sig i sin egen trädgård! Vi har bott mitt i Oslo de senaste 5 åren, och då har vi inte haft uteplats eller balkong, så om man skulle njuta av vädret var man tvungen att ta sig till en park. Det är charmigt det med, men ack så jobbigt när man måste på toaletten 😀

Jag ska försöka att uppdatera lite oftare. Här är några bilder från oss:

Kommentera

