Ögonkrem de la creme

27 Sep

20110927-213324.jpg
(ursäkta för dålig bildkvalitet)

Jag sliter med påsar under ögonen och synliga blodkärl. Jag har provat många krämer och inga har fungerat riktigt bra. I januari i år köpte jag md formulations moisture defense antioxiadant eye cream och är strålande nöjd!

Den tar bort puffar och roar ner huden runt ögat. Och dryg är den också! Jag har använt den varje dag sedan januari och har först nu behövt köpt en ny flaska. Då gör det liksom inte så mycket att den kostar en del.

Jag har köpt min på feelunique.com och betalade väl ca 350 norska kronor, jag tror den kostar 500-600 i butik i Norge.

🙂

Ett svar to “Ögonkrem de la creme”

  1. Emelie Bäck, Cancerfonden 30/09/2011 den 19:05 #

    Hej!
    Nu är det dags för årets upplaga av Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj! Förra året uppmärksammade du Rosa Bandet och kampen mot bröstcancer här på din blogg. Vi hoppas förstås att du vill hjälpa oss i år igen, genom att uppmärksamma kampanjen och uppmuntra din läsare till att också engagera sig. Målet är att alla ska överleva bröstcancer. Hjälp oss att sprida budskapet! Här hittar du material till din blogg och olika sätt att hjälpa till: http://www.cancerfonden.se/sprid-budskapet. Tack!

Kommentera

