Idag heter favoriten Madeira

13 Dec

Japp, jag gick tillbaka till superrean idag och hittade ännu en fin Marc O’Polo väska och tada – här är mitt senaste fynd:

3000,- kostar den i butik, jag köpte den för 400. Sjukt billigt med andra ord! Detta är alltså ett varepröve (heter det så?) – det är därför de säljs så billigt). Modellen heter Madeira och är en stor väska – jag fick plats med både stövlar och lite annat smått och gott utan problem.

2 svar to “Idag heter favoriten Madeira”

  1. lady thirty 12/02/2012 den 09:30 #

    himlans fin!
    och du, grattis till liten! berätta mer!

    kram

    • frknfalk 21/02/2012 den 11:05 #

      Tack snälla! Jag har äntligen fått tid till att uppdatera bloggen med lite information om guldklimpen som är tre veckor gammal idag!

Kommentera

